Translate

28 Ekim 2013 Pazartesi

mickey mouse klüp evi :)






benim minnak kuzum bu aralar bir mickey fanatiği oldu :) oyuncağını aldık , evini aldık, kostümünü  , kulağını herşeyini yaptık ama yok yineden klüp evine gitme isteğini yenemedik ..ve en sonunda çözümü ürettik...el ele heyecanla attık kendimizi sokağa..önce içine girebileceğimiz boyda bir beyaz eşya kartonu aldık , sonra insan boyu siyah renkte 3 adet poşet, strafor , renkli kartonlar ve bolca koli bantı :) sara sara kollarım kopacak sandım o bantın korkunç sesi saatlerce kulağımda kaldı amaaaaa bittiğinde o  yüzünde gördüğüm mutluluk ve anneyle duyduğu gururun o muzip ifadesi beni benden almaya yetti ..herşeye değer senden önemli değil hiç bir iş anneciğim ...seninle geçireceğim hiçbir anı boşa harcamak istemiyorum canım benim  sen benim en kıymetlimsin ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder